Skip links

Ulotki reklamowe

Jednym ze sposobów promocji marki, który nadal cieszy się popularnością wśród przedsiębiorców, jest rozdawanie broszur z przekazem marketingowym. Estetyczne i trwałe ulotki reklamowe klienci biznesowi zamówią u nas w dowolnej ilości o dobrej cenie. Zapewniamy profesjonalne i precyzyjne drukowanie materiałów promocyjnych z użyciem niezawodnych technik na terenie naszego nowoczesnego parku maszynowego. Oferujemy standardowe usługi poligraficzne, a także opcje dodatkowe w postaci uszlachetniania druku na wiele sprawdzonych sposobów.

Inwestycja w drukowanie ulotek reklamowych stanowi ważny element w budowaniu świadomości marki wśród konsumentów. Wykonywane przez nas materiały promocyjne sprawdzą się nie tylko do rozdawania na ulicach. Takie trwałe i estetycznie wykończone broszury powinny znaleźć się w każdej siedzibie stacjonarnej firmie, gdzie przydadzą się do wręczania klientom dokonującym zakupu. Znajdują zastosowanie również w branży e-commerce, można je bowiem umieszczać w paczkach wysyłanych do kupujących.

Drukowanie ulotek – druk offsetowy czy cyfrowy?

W Polprint oferujemy usługi poligraficzne dostosowane do budżetu i preferencji klientów. W przypadku ulotek reklamowych proponujemy druk cyfrowy oraz offsetowy, każdy z nich ma szerokie zastosowanie i zalety, które warto rozważyć przy dokonywaniu wyboru. Przede wszystkim istotna jest liczba zamówionych egzemplarzy. Pierwsza technika idealnie się sprawdzi przy niewielkim nakładzie, wiąże się bowiem z niewielkim kosztami początkowymi w porównaniu z drugą metodą, wymagającą przygotowania form drukarskich.

Cyfrowy druk ulotek reklamowych polecany jest również, kiedy istotnym czynnikiem jest krótki czas realizacji zamówienia. W metodzie nie są wykonywane formy drukarskie, dlatego wykonanie broszur na podstawie gotowego projektu przebiega ekspresowo. Drukowanie offsetowe jest bardziej skomplikowane, lecz jednocześnie zapewnia najwyższą jakość kolorów i szczegółowe odwzorowanie najdrobniejszych detali. Polecane jest też w przypadku wykorzystania specjalistycznego papieru, wyróżniającego się na przykład wysoką gramaturą.

Jak wygląda druk ulotek w naszej firmie?

Realizujemy usługi indywidualnie dostosowane do potrzeb klientów, biorąc pod uwagę szereg kryteriów. Przede wszystkim trzeba zdecydować się na metodę cyfrową lub offsetową, a następnie wybrać preferowany format ulotki – standardowy np. A4/A5 lub niestandardowy, o wymiarach i kształtach zgodnych z aktualnymi preferencjami. Do dyspozycji klientów oddajemy również kilka rodzajów papieru, m.in. matowy, błyszczący i kredowy. Wyróżniają się one przy tym zróżnicowaną gramaturą, która przekłada się na trwałość produktu, a także jego końcową cenę.

W momencie składania zamówienia należy też podać liczbę kopii, jaka jest aktualnie potrzebna. Wykonujemy druk ulotek reklamowych w dowolnym nakładzie, wynoszącym dziesiątki, setki czy tysiące egzemplarzy. Warto rozważyć na koniec wybór opcji uszlachetniania materiału, które zapewni mu estetyczne wykończenie, a także imponującą trwałość. Na podstawie wymienionych tutaj informacji zaproponujemy indywidualny termin realizacji i indywidualny cennik usługi poligraficznej, po którego zaakceptowaniu od razu przystąpimy do pracy.

Jakie są zalety wykorzystania ulotek w celach reklamowych?

W poszukiwaniu niedrogiego i skutecznego narzędzia marketingowego warto rozważyć wybór naszej oferty. Wykorzystanie ulotek reklamowych ma wiele zalet, trzeba tylko zlecić ich drukowanie doświadczonym specjalistom. W Polprint wykonamy materiały estetyczne i trwałe, które będą prezentować firmę oraz jej produkty lub usługi w sposób profesjonalny i merytoryczny.

Broszury marketingowe można rozdawać w okolicach miejsca prowadzenia działalności, wybierając punkty o szczególnie dużym natężeniu ruchu. Zapewnia to bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, którzy będąc w pobliżu firmy, mogą zachęcić się do jej odwiedzenia. Znajdą też zastosowanie w sklepach stacjonarnych i internetowych, a także na targach branżowych i innych firmowych eventach. Poniżej przedstawiamy pozostałe zalety takich narzędzi marketingowych.

  • Druk ulotek wiąże się z niskimi kosztami w porównaniu z innymi działaniami reklamowymi, wyróżnia się przy tym doskonałym stosunkiem kosztów do odniesionych korzyści.
  • W przypadku wybrania opcji drukowania metodą cyfrową ulotki można dostosowywać na bieżąco do aktualnej, zmieniającej się regularnie oferty oraz organizowanych promocji.
  • Projekt i wydrukowane na broszurze treści klienci dostosują też do konkretnego miejsca ich dystrybucji, biorąc pod uwagę specyficzne cechy mieszkańców danej dzielnicy.
  • Projektowanie ulotek reklamowych zapewnia ogromną swobodę kreatywną, dzięki dużemu wyborowi dostępnych metod druku, materiałów i technik ich uszlachetniania.
  • Stanowią też nieocenione narzędzie w budowaniu świadomości marki w oczach zarówno dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów, zwłaszcza jeśli zadba się o ich stałą dystrybucję.

Ulotki reklamowe w sklepie stacjonarnym

Nawet niewielka broszura może zawierać istotny z punktu widzenia odbiorcy przekaz, który poinformuje go szczegółowo o ofercie marki. Ulotki reklamowe przydają się zwłaszcza w sklepie stacjonarnym do wręczania klientom robiącym zakupy. Estetycznie zaprojektowane i wydrukowane egzemplarze wystarczy postawić w widocznym miejscu przy kasie, a na pewno wzbudzą zainteresowanie odwiedzających i skłonią ich do zapoznania się z informacjami umieszczonymi na materiale promocyjnym.

Oferujemy wydruk ulotek składanych i jednostronnych, które wykonamy zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi zamawiających. Przeznaczone do ekspozycji w sklepie stacjonarnym egzemplarze muszą wzbudzać pozytywne emocje u odbiorców i jednocześnie być czytelne i zawierać przydatne informacje. Należy zadbać przede wszystkim, aby prezentowana na nich oferta była aktualna, dlatego przy każdej zmianie w katalogu produktowym warto rozważyć zamówienie nowych broszur.

Drukowanie ulotek dla branży e-commerce

Obecnie wielu przedsiębiorców działających w handlu detalicznym przenosi się do świata wirtualnego, otwierając sklep online skierowany nie tylko do lokalnych klientów, ale tych zamieszkujących całą Polskę. Mogłoby się wydawać, że promocja portalu sprzedażowego opiera się głównie na marketingu w sieci, lecz nie jest to do końca prawdą. Ulotki reklamowe znajdują zastosowanie w sektorze e-commerce, gdzie posłużą do różnych celów.

Rozpakowywanie paczki z zamówionym towarem wiąże się z pozytywnymi odczuciami, co można wykorzystać do poprawy wyników sprzedaży. Wystarczy w pudełku umieścić broszurę reklamową! Przede wszystkim ulotki, których druk proponujemy, zaprezentują kupującym produkty, które mogli przegapić w trakcie zakupów w sklepie online. Za ich pomocą informuje się odbiorców również o aktualnie organizowanych promocjach. Na materiale marketingowym warto wydrukować kod rabatowy, co dodatkowo zachęci do ponownej wizyty na portalu marki.

Kiedy zdecydować się na uszlachetnianie ulotek?

Coraz częściej klienci zamawiający materiały promocyjne decydują się na ich uszlachetnianie. Dalsza obróbka ulotek reklamowych po druku jest świetnym sposobem na zwiększenie ich atrakcyjności w oczach odbiorców. Chociaż wiąże się to z pewną inwestycją, istnieje wiele powodów, dla których warto rozważyć taką usługę. W naszej firmie poligraficznej oferujemy następujące metody:

  • złocenie na gorąco,
  • lakierowanie ultrafioletowe, hybrydowe, soft touch,
  • foliowanie,
  • tłoczenie wklęsłych i wypukłych wzorów.

Każda z nich poprawia estetykę broszury i może dodatkowo ją wzmocnić. Dotyczy to zwłaszcza foliowania, czyli laminacji, która jest metodą stosunkowo niedrogą i dającą świetne efekty w utrwalaniu papieru.

Uszlachetnione ulotki reklamowe są idealnym rozwiązaniem w przypadku promowania towarów luksusowych. Materiały pokryte złoceniami lub wytłoczonymi wzorami podnoszą prestiż marki wśród klientów, zwłaszcza tych wymagających. Broszury poddane dalszej obróbce mają szerokie zastosowanie zarówno przy wręczaniu ich przechodniom na ulicach, jak i umieszczaniu w paczkach z produktami zamówionymi online.